Wat leuk dat je een kerstwandeling wilt gaan maken! Een kerstwandeling, mogelijk gemaakt door beide protestantse kerken in Ter Aar. Kijk eerst de introductievideo hieronder van twee jonge gemeenteleden uit onze kerken.

Je hebt nu twee opties:
1. Je kiest zelf een plek en route en bekijkt tussendoor de 15 scènes. Dat kan uiteraard ook thuis op de bank. Start dan bij het begin van de wandeling op https://kerstwandeling2020.nl/start/ . Let op, na een scène loopt steeds een timer mee, die je de tijd geeft om verder te wandelen, voor gesprekje tussendoor of er even over nadenken. Daarna kun je klikken op de volgende scene.

2. We hebben een route door en rondom Ter Aar uitgezet met op aangegeven punten een moment om de volgende scène te bekijken. Deze wandeling is ongeveer 5,5km, maar er zijn op twee plekken afsnijmogelijkheden, waardoor je de wandeling met ongeveer 500m en/of 900m inkort. Op de route staat ook de link om de kerstwandeling digitaal te starten. Download de route hieronder en ga op pad!

We zouden het erg leuk vinden om een foto, filmpje of reactie te ontvangen op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Zorg wel dat je je houdt aan de maatregelen die het kabinet heeft afgekondigd!

Let op: voor het bekijken van de scènes onderweg heb je mobiele data nodig.

Poster kerstwandeling 2020 Ter Aar kleiner