Primair de eigen gemeenteleden en kerkbezoekers
Inhoud
Informatie over de dienst en korte mededelingen uit en over de gemeente, incl. geboorte, huwelijksjubilea, agenda en verjaardagen 70+ leden in de komende week.
Frequentie

Wekelijks
Verspreiding: Bij de ingang van de kerk, bij de luisteraars van kerktelefoon thuis en digitaal. Gemeenteleden kunnen de Zondagsbrief ook bekijken via het intranet.

Richtlijnen
  • Zondagsbrief is geen vervanging van Samen!
  • Korte berichten (max. 500 tekens, inclusief spaties en leestekens). Eventueel kan verwezen worden naar een uitgebreid artikel in Samen en/of op de website;
  • Teksten aanleveren in lettertype Arial;
  • Kopij inleveren uiterlijk donderdag voor de zondag 18:00 uur bij voorkeur via e-mail;
  • Samensteller van de kopij geeft aan hoeveel zondagen en/of welke zondagen de kopij geplaatst moet worden als dit meer is dan 1 keer. Uitgangspunt: als er niets wordt aangegeven, wordt het één keer geplaatst.
Handelen bij afwijking van richtlijnen
  • Bij overschrijding van de lengte van een stuk: Stuk gaat retour naar zender met verzoek om het in te korten, eventueel met verwijzing naar Samen en/of website;
  • Bij twijfel over de inhoud wordt het moderamen geraadpleegd door de samensteller van de Zondagsbrief. Dit kan ertoe leiden dat het stuk de volgende zondag geplaatst wordt, gezien de extra tijd die hiermee gemoeid gaat.
Kopijadres