Naast de papieren media en deze website gebruiken we ook de Chrch app. We beginnen met een aantal functionaliteiten. Als de app veel gebruikt gaat worden, kunnen we meer functionaliteiten toevoegen. De functionaliteiten die nu beschikbaar zijn, zijn:chrch app logo
- Nieuwsberichten (deze komen automatisch van de website af);
- Agenda, inclusief kerkdiensten (komt automatisch van de website af);
- Diensten terugluisteren vanaf de kerkomroep-site;
- ‘Woord van de Dag’. Dit is een website die iedere dag een tekst uit te Bijbel toont;
- Leden. Hier kun je alle geregistreerde gebruikers en de door hen opgegeven informatie vinden. Klik je op hun telefoonnummer (mits door hen ingevuld) dan wordt er meteen voor je gebeld naar het betreffende lid. Het adres wordt weergegeven op een kaartje en via het kaart-programma van je telefoon kun je ook de route naar het huisadres zien;
- ‘Samen’ bekijken en downloaden;
De app biedt ook de mogelijkheid om giften en collectes te doen, maar die hebben we (nog) niet geactiveerd. Er kunnen opties zichtbaar zijn die hiermee te maken hebben, maar die werken nog niet.
Wanneer je dat instelt in de app dan geeft je telefoon een melding: bijvoorbeeld als de nieuwe Samen beschikbaar is, bij een nieuw nieuwsbericht of wanneer een nieuwe kerkdienst te beluisteren is.

App gebruiken?
Met een smartphone of tablet is de Chrch app gratis te downloaden in de Play Store (Android) of Appstore (Apple).

Om informatie van onze kerk te kunnen zien, moet je nog wel even registreren. Dat gaat als volgt:
- Open de app en zoek Gereformeerde Kerk Ter Aar op, herkenbaar aan ons logo. Klik op het logo;
- Klik op ‘Registreren’ en vul de gevraagde gegevens in; Je kunt datgene invullen waarvan je vindt dat je medeleden van onze kerk mogen weten. Wat je hier invult, zien namelijk ook de andere leden die zich als lid hebben geregistreerd. Gasten die op onze app kijken, zien geen namen of gegevens van geregistreerde gebruikers! Je krijgt een e-mail om de aanmelding te bevestigen;
- Na registratie ben je standaard ‘gast’ en kun je nog niet alles zien. Stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Dan wordt je naar lid omgezet in de app en kun je bij alle info die er nu op staat. Dit geldt natuurlijk alleen voor leden van onze kerk.

Je kunt onze Chrch app op deze website bekijken. Bij de eerste keer dien je onze kerk te selecteren. Type daarvoor 'Aarkerk' in het zoekvenster en selecteer ons logo.

Mocht je vragen of suggesties voor de app hebben, dan kun je die richten aan de Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..