Een aantal enthousiastelingen in onze kerk heeft het initiatief genomen om af en toe een musical in te studeren. In een mum van tijd is een flinke groep mensen (volwassenen en kinderen) gevonden om alle rollen in de gekozen musical in te vullen. En dan is het een half jaar oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Het kost veel tijd en energie van iedereen, maar het resultaat is er dan ook iedere keer weer naar. De volgende musicals zijn tot nu toe opgevoerd geweest:

• 2000: Het ondermaanse huis
  • 2006: Esther
  • 2010: Jacob
  • 2014: Saul

In 2018 wordt de musical Mozes opgevoerd. Hiervoor zijn de voorbereidingen in januari 2018 gestart.
De musical Mozes is een verhaal vol contrasten. Over hoop en wanhoop, onderdrukking en bevrijding, ongeloof en verwachting. Maar bovenal een verhaal over identiteit.

De opvoeringen van Mozes staan gepland voor vrijdagavond 22 juni en zaterdag 23 juni, in de middag en in de avond.

Onderstaande foto's geven een indruk van opvoeringen van eerdere musicals.

Warning: No images in specified directory. Please check the directory!

Debug: specified directory - https://www.aarkerk.nl/site/images/stories/activiteiten/musical2010